Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, September 30, 2010

Floria 2010

Bunga-bunga Matahari....
tetiba rasa nak tempek gambar bunga2 plak..layan je la walaupun aku bukanlah pro atau amatur dalam bidang ni


yang ni aku suka..bleh tempek kt decoupage best gak ni. Rasa macam nak ambik bawak balik je..huhuh.






Ramadhan yang lepas..

Manik Ramadhan

Tempahan manik dari En. Shahrill, buat simple je sebab tak sempat..Batrisyia asyik nak tolong je. Tempahan baju pun ambik sikit je, dah tak menang tangan melayan anak. Agaknya kalau dah ramai anak, kena bersara dah kot..hehe




Cik Tipah tolong jahitkan...


Baju sendiri pun x terbuat..bila la nak rajin


Sarung bantal dan tilam kawan cik pah..nasib sempat siap sebelum tuannya bersalin. Teringat plak citer Epilog Syurga Cinta..Sofa rumah Irham corak macam ni le..










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...