Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 6, 2012

mini Muffin

Assalamualaikum..

sekarang dah gila buat mini muffin pulak...rasa best pulak sebab cepat dan mudah...yang lambatnya nak tunggu masak le..nak kena masak banyak kali..






Macam biasa, en.suami rajin bawak ke ofis, so takde la nak kena makan semua kan..mau tambah gemuk asyik makan kek saje...hehehe...


Minggu lepas plak ada jamuan kat ofis, saya ditugaskan buat kari untuk roti jala..memang tak pernah masak kari sebanyak tu..so hentam saja la..asal sedap kat mulut sendiri, mesti orang lain pun boleh makan kan...(nak sedapkan ati sendiri..hehehe)



Sesambil buat kari, buat jugak blueberry muffin untuk kawan-kawan ofis. Kali ni beli tepung premix je..dah nak cepat...Lepas ni en.suami suruh buat untuk kawan-kawan ofis dia pulak..tunggu la mood rajin mai balik..sebab nak kena siapkan baju kak ani dulu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...