Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, January 11, 2010

hobi..hobi..hobi

rupanya aku nie ada banyak hobi. pantang tengok jer hal2 berkaitan kraf tangan ni, semangat berkobar-kobar. decoupage ni mmg dah lama minat tapi xde kesempatan nak buat. maka dengan cekal hatinya aku buat jugak walaupun baju banyak nk jahit..huhuhu..

alas cawan ni aku tampal decal jer, keras tangan pertama


yang bawah ni plak baru siap sapu gesso. lambatnya nak tunggu kering, x sabo nak tampal tisu



hasil yang dah siap tempek tisu, decoupage pertama aku yang tampal tisu..walaupun x cantik sangt, tapi aku suka sebab aku buat sendiri tau..





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...