Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 7, 2010

Masa Tidak Menunggu Kita...

Salam Semua..

Rasanya dah lama x update blog ni. Sibuk dengan kerja yang x siap2. Cepat sangt rasanya masa berlalu, baru je Isnin..arini dah Jumaat. SAbtu dan Ahad lagi la cepat... dah Isnin semula. Peredaran masa yang x akan menunggu kita, sedar2 dah masuk bulan Mei. Banyak pulak mukadimahnya, sebenarnya nak cakap aku dah x berapa ada masa nak layan hobi..hahaha. Nak menjahit kena tunggu Tisya tido dulu dan skrg dia dah pandai tido pukul 12 malam, jawabnya aku pun tumpang tido la jugak. Xpe la.. anak didahulukan, hobi diutamakan (boleh ker camtu?)

Sambil2 mencuri masa, dapat jugak aku buat benda kt bawah ni. Casing untuk hp dan pendrive comel aku (subsidi punya..). Casing hp dah bagi kt pizah. Ada lagi satu dah bagi kak am tapi gambar xde. pendrive tu boleh disimpan dalam casing yang ada nama is tu. Belakang is tu ada perkataan ma. Aku tambah key chain love kasik nampak gempak sikit...(huhuh perasan sendiri)

Yang ni untuk Pizah. Dia suruh aku buat pija, tapi jadi PJA jer..hahaha..jgn marah



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...