Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 31, 2011

EDISI 11/2011 (KEK CARROT)

Assalamualaikum..

Malam tadi saya cuba buat kek karot. Seumur hidup tak pernah makan, apatah lagi nak buat. tapi tangan ni gatai2 jugak nak buat. alkisahnya dapat resepi dari kak ton, kat mana dia print tak tau la pulak. tengok resepi macam senang ja..so saya cuba dulu. resepi kak ton masak kukus, tapi saya tukar bakar je.

Resepi asal telah diubah sebab saya guna minyak masak je dan beberapa bahan yang tak ada, saya tak letak..dah siap bakar, inilah hasilnya...loyang besar sangat..




Tak tau la jadi ke tak sebab tak pernah makan..try google gambar nak tengok sama ke tak..hehehe..macam2 style kek pakcik google tunjuk..hentam saja lah..dah masak pun..


Kalau buat kek memang kena bawak ke ofis, sebab mana larat nak makan 2 orang je kat rumah. Nasib la kawan-kawan..dapat kek ntah apa-apa. Korang makan jugak walau apa pun rasanya...(paksaan ni). Sejuk sikit potong-potong masukkan dalam bekas..siap!! Dah boleh tido...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...